02.07.2025
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej do klatek schodowych i lokali mieszkalnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim.
Adresy wymiany stolarki drzwiowej:
- ul. Limanowskiego 10 klatka schodowa - 1 szt.
- ul. Limanowskiego 30 m 5 lokal mieszkalny – 1 szt.
- ul. 11 Listopada 37 klatka schodowa – 1 szt.
- ul. Poniatowskiego 35 klatka schodowa – 2 szt.
- Izdebno Kościelne ul. Plebańskich 6A lokal mieszkalny – 1 szt
Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do formularza ofertowego.
Wykonawca przed zamawianiem stolarki jest zobowiązany do dokonania pomiarów z natury.
Podpisanie Umowy nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oferta powinna zawierać:
3.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
3.2 Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy.
3.3 Podpisany wzór umowy.
3.4 Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS.
Ocena oferty:
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest: Cena (C) brutto – 70%, Termin (T) realizacji – 10%, Gwarancja (G) – 20%
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 70 % + Tn : Tb x100 pkt x 10 % + Gb : Gn x 100 pkt x 20%
gdzie: P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej, Tn – termin najkrótszy
Tb – termin oferty ocenianej, Gb - gwarancja oferty ocenianej, Gn - gwarancja najdłuższa,
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków będą odrzucone.
Termin składania ofert:
Oferty należy złożyć do 14.07.2025 roku
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej (osobiście lub listownie) na adres Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 7:00 – 15:00.
27.06.2025
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim, kandydatów do pracy i innych osób zatrudnianych bądź zatrudnionych na innej podstawie niż stosunek pracy w zakresie niezbędnym do wydawani orzeczeń lekarskich do celów określonych w Kodeksie pracy i przepisach wykonawczych.
Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do 07.07.2025r do godz. 12.00
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej (osobiście lub listownie) w siedzibie Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: biuro@zgmgrodzisk.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 08.00-15.00
23.06.2025
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonywaniu bieżących przeglądów i prac konserwacyjnych platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku użytkowym położonym w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 21.
Dane urządzenia:
Producent: NTD PRODUKTER AB, typ: elektryczny – śrubowy, nr ewid. N3027000480, rok budowy: 2005.
Usługa będzie realizowana od 15.07.2025 r. do 31.12.2027 r.
Zakres robót:
a/ przeglądy miesięczne i prace konserwacyjne dźwigu,
b/ usuwanie powstałych awarii w terminie niezwłocznym,
c/ wykonanie badania okresowego wg rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176),
d/ uczestniczenie w obowiązkowym serwisie UDT,
e/ inne roboty dodatkowe mające wpływ na prawidłowe działanie urządzenia.
Oferta powinna zawierać:
5.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
5.2 Podpisany wzór umowy.
5.3 Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS.
6.1 Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
- Cena (C) netto za 1 miesiąc zgodnie z pkt. IV ppkt 1 formularza ofertowego – 60%
- Stawka (S) netto za 1 roboczogodzinę zgodnie z § 5 ust. 2 projektu Umowy – 40%
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 60 % + Sn : Sb x100 pkt x 40 %
gdzie: P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej
Sn – stawka najniższa jednej roboczogodziny, Sb – stawka oferty ocenianej
6.2 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Oferty należy złożyć do 04.07.2025 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 7:00 – 15:00.